Innovatie in beeld: CapGemini’s indoor dronevideo voor XperienceDay

Indoor dronevideo voor maximale betrokkenheid bij XperienceDay

CapGemini staat bekend om innovatie en creativiteit, eigenschappen die zij ook wilden uitdragen tijdens hun XperienceDay 2022. Dit jaarlijkse evenement brengt professionals samen om te leren, netwerken en inspiratie op te doen. Maar hoe zorg je ervoor dat deelnemers al vooraf enthousiast worden en hun deelname daadwerkelijk bevestigen? 

Met die uitdaging kwam CapGemini bij ons: produceer gepersonaliseerde en interactieve video’s die niet alleen informeren, maar ook inspireren. Het doel? Meer betrokkenheid en minder no-shows.

Dit project in het kort

Wil jij ook een video
die indruk maakt?

  • Strategie op maat
  • Deskundig vakmanschap
  • Resultaten die opvallen
Neem contact met ons op

Onze aanpak voor CapGemini

We besloten om iets te maken dat even innovatief is als CapGemini zelf: een unieke indoor dronevideo. De video begint bij het nabijgelegen station, waar een animatie de looproute naar de eventlocatie uitlegt. Vanaf daar vliegt de drone soepel naar binnen en laat het een preview zien van de XperienceDay.

Tijdens de vlucht neemt de drone de kijker mee langs alle belangrijke elementen van het evenement: de inspirerende presentatieruimte, interactieve stands en sfeervolle ontmoetingsplekken. Zo voelden deelnemers zich al verbonden met de dag, nog voordat deze begon.

Met deze aanpak creëerden we niet alleen een informatieve video, maar ook een ervaring die bijblijft.

De indoor dronevideo bracht creativiteit en technologie samen en leverde indrukwekkende resultaten:

  • De opkomst steeg merkbaar, mede door de innovatieve aanpak die deelnemers enthousiast maakte.
  • De video zorgde voor meer betrokkenheid door een visueel aantrekkelijke en informatieve ervaring te bieden.
  • CapGemini werd nog sterker gepositioneerd als een innovatieve en gastvrije organisatie, passend bij hun merkwaarden.

Het resultaat

Het resultaat

De indoor dronevideo bracht creativiteit en technologie samen en leverde indrukwekkende resultaten:

  • De opkomst steeg merkbaar, mede door de innovatieve aanpak die deelnemers enthousiast maakte.
  • De video zorgde voor meer betrokkenheid door een visueel aantrekkelijke en informatieve ervaring te bieden.
  • CapGemini werd nog sterker gepositioneerd als een innovatieve en gastvrije organisatie, passend bij hun merkwaarden.
 “CapGemini gaf ons de kans om technologie en creativiteit samen te brengen. Het resultaat? Een dronevideo die niet alleen informeert, maar inspireert en connectie maakt. Precies waar XperienceDay om draait.”
Nasser Senior Merkstrateeg bij SKIPP
Lees meer over Nasser
Waar kan Skipp je mee helpen?
Wanneer kunnen we je het beste bereiken?
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wat onze klanten over ons zeggen