H1 title here
De ‘Werken bij’-website. Als werkgever kun je niet zonder. Nu de banen voor het oprapen liggen, willen sollicitanten maar al te graag weten waarom ze juist voor jou moeten werken.
Dat vraagt om meer dan alleen een overzicht van vacatures met een paar nietszeggende stockfoto’s erbij. Een sollicitant wil zien én merken waarom jij als werkgever de juiste match bent.
Daarvoor is meer dan nodig dan alleen een goed salaris. Het volgende mag niet ontbreken op jouw ‘Werken bij’-site.
H2 title
Een ‘Werken bij’-website is dé manier om online vindbaar te zijn voor nieuwe kandidaten. En om hen enthousiast te maken om juist voor jou te werken.
In de huidige arbeidsmarkt moet je het tegen veel concurrenten opnemen om je vacature vervuld te krijgen. Alleen al dat vraagt om een ‘Werken bij’-website die eruit springt.
Maar ook om andere redenen is een sterke ‘Werken bij’-site onmisbaar:
- Met een aantrekkelijke ‘Werken bij’-website trek je een groter aantal sollicitanten aan.
- Je ontvangt meer passende sollicitanten doordat zij direct kunnen zien, zowel visueel als tekstueel, waar jouw bedrijf voor staat.
- De website positioneert jouw bedrijf als onderscheidende werkgever, wat je een concurrentievoordeel oplevert.
- Nieuwe medewerkers starten enthousiast met een dieper begrip van het verhaal en de waarden achter jouw merk.
Overigens hebben we het over een ‘Werken bij’-website, maar dit kan net zo goed een ‘Werken bij’-pagina op je site zijn. In de praktijk zie je dat vooral grotere organisaties (zoals grote corporates, ziekenhuizen en overheidsinstellingen) een aparte website hebben. Ook wij hebben “slechts” een losse pagina. Bekijk onze werken-bij pagina hier.
Dit is een H2 titel
Als je een ‘Werken bij’-website hebt, ben je er nog niet. Een succesvolle werken-bij site bestaat uit een mix van elementen. Daaronder vallen uiteraard de vacatures, maar ook deze 7 andere elementen.
Dit is een H3 titel
De tijd dat mensen alleen op een goed salaris afkomen, ligt ver achter ons. Employer branding is niet voor niets een begrip. Zorg dat je helder hebt hoe je jezelf als organisatie wilt presenteren richting bestaande en nieuwe medewerkers.
Wat moeten zij sowieso van jouw merk weten? Waar sta jij voor als merk? Wat doen jullie anders, richting klanten of cliënten én richting medewerkers? Hoe draagt een nieuwe medewerker bij aan een betere wereld door bij jouw organisatie te komen werken? Maak dat alles helder op je ‘Werken bij’-website.
Dit kun je ook wel zien als de why waar Simon Sinek het over heeft. Waarom bestaat jouw organisatie? Waarom doen jullie wat jullie doen? En maak daar dan geen wollig verhaal van. Nee, houd het kort en concreet.
Dit is een H3 titel
De tijd dat mensen alleen op een goed salaris afkomen, ligt ver achter ons. Employer branding is niet voor niets een begrip. Zorg dat je helder hebt hoe je jezelf als organisatie wilt presenteren richting bestaande en nieuwe medewerkers.
Wat moeten zij sowieso van jouw merk weten? Waar sta jij voor als merk? Wat doen jullie anders, richting klanten of cliënten én richting medewerkers? Hoe draagt een nieuwe medewerker bij aan een betere wereld door bij jouw organisatie te komen werken? Maak dat alles helder op je ‘Werken bij’-website.
Dit kun je ook wel zien als de why waar Simon Sinek het over heeft. Waarom bestaat jouw organisatie? Waarom doen jullie wat jullie doen? En maak daar dan geen wollig verhaal van. Nee, houd het kort en concreet.
Dit is een H3 titel
De tijd dat mensen alleen op een goed salaris afkomen, ligt ver achter ons. Employer branding is niet voor niets een begrip. Zorg dat je helder hebt hoe je jezelf als organisatie wilt presenteren richting bestaande en nieuwe medewerkers.
Wat moeten zij sowieso van jouw merk weten? Waar sta jij voor als merk? Wat doen jullie anders, richting klanten of cliënten én richting medewerkers? Hoe draagt een nieuwe medewerker bij aan een betere wereld door bij jouw organisatie te komen werken? Maak dat alles helder op je ‘Werken bij’-website.
Dit kun je ook wel zien als de why waar Simon Sinek het over heeft. Waarom bestaat jouw organisatie? Waarom doen jullie wat jullie doen? En maak daar dan geen wollig verhaal van. Nee, houd het kort en concreet.
De tijd dat mensen alleen op een goed salaris afkomen, ligt ver achter ons. Employer branding is niet voor niets een begrip. Zorg dat je helder hebt hoe je jezelf als organisatie wilt presenteren richting bestaande en nieuwe medewerkers.
Wat moeten zij sowieso van jouw merk weten? Waar sta jij voor als merk? Wat doen jullie anders, richting klanten of cliënten én richting medewerkers? Hoe draagt een nieuwe medewerker bij aan een betere wereld door bij jouw organisatie te komen werken? Maak dat alles helder op je ‘Werken bij’-website.
Dit kun je ook wel zien als de why waar Simon
Dit is een H4 titel
De tijd dat mensen alleen op een goed salaris afkomen, ligt ver achter ons. Employer branding is niet voor niets een begrip. Zorg dat je helder hebt hoe je jezelf als organisatie wilt presenteren richting bestaande en nieuwe medewerkers.
Wat moeten zij sowieso van jouw merk weten? Waar sta jij voor als merk? Wat doen jullie anders, richting klanten of cliënten én richting medewerkers? Hoe draagt een nieuwe medewerker bij aan een betere wereld door bij jouw organisatie te komen werken? Maak dat alles helder op je ‘Werken bij’-website.
Dit kun je ook wel zien als de why waar Simon Sinek het over heeft. Waarom bestaat jouw organisatie? Waarom doen jullie wat jullie doen? En maak daar dan geen wollig verhaal van. Nee, houd het kort en concreet.
Wat onze klanten over ons zeggen