Werf nieuwe medewerkers met een recruitment video
Met een recruitment video sla je 2 vliegen in 1 klap. Je mengt de inhoud van de vacaturetekst en een persoonlijk bezoek aan je organisatie in één video. Sollicitanten krijgen daardoor een veel beter beeld van je organisatie, de collega’s en de sfeer die op kantoor hangt.
Dat levert echt geïnteresseerde sollicitanten op. De inzet van een recruitment video is dan ook onmisbaar bij het werven van nieuw personeel.
Onze laatste recruitment video’s
Dit is waarom klanten kiezen voor SKIPP
Creative Video Agency Amsterdam
Doelgericht
Wij leveren sterke storytelling content en strategie. Binnen planning en binnen budget. Haalbaar én hanteer maken is het doel.
Flexibel
We denken met je mee. Wij bewegen mee. Vanuit jouw marketingstrategie met altijd één oog op de bal.
Compleet
SKIPP biedt storytelling films, animaties, design en ruime expertise in strategie en online marketing.
Maatwerk
Wij werken nauw samen met klanten om ervoor te zorgen dat hun video’s en animaties op maat zijn gemaakt voor hun specifieke doeleinden.
Merel Janssen
Creative Accountmanager
Even sparren?
Of even een prijs opvragen? Neem dan contact op met mij! Ik help je graag vrijblijvend.
Bekijk onze recruitment case van Visma | Youserve
Met 1600 zakelijke klanten die gebruikmaken van hun HR- en payrollsoftware en dienstverlening heeft Visma | YouServe continu vacatures openstaan om al die klanten te helpen.
Onze uitdaging?
Visma | YouServe neerzetten als een aantrekkelijke werkgever!
Beter converteren met
de candidate journey
Een video marketingcampagne volgens de candidate journey zeer effectief. Het bereik en de zichtbaarheid van een video marketingcampagne zijn groter, omdat video’s op diverse online platforms en sociale mediakanalen kunnen worden gedeeld. Bovendien is een video marketingcampagne vaak kosteneffectiever dan het inschakelen van een recruitmentbureau.
Video’s hebben het voordeel dat ze een sterke emotionele verbinding met kijkers kunnen creëren, wat resulteert in meer betrokkenheid en interesse bij potentiële kandidaten. Daarnaast kunnen video’s gemakkelijk worden aangepast aan verschillende fasen van de candidate journey, waardoor een gepersonaliseerde ervaring wordt gecreëerd.
De prestaties van een video marketingcampagne kunnen ook worden gemeten en geoptimaliseerd met behulp van analyses en trackingtools.
Wil je meer weten over onze video marketing campagnes die wij in samenwerking met ons marketingbureau produceren? Wij laten je graag een aantal succesverhalen zien van onze klanten.
Veel gestelde vragen
De meeste productvideo’s worden binnen twee weken geproduceerd bij SKIPP. Dat is vanaf het moment dat we de eerste kick-off hebben gehad. Dit kan alleen als de opdrachtgever snel reageert op onze voorstellen. Het kan dus wel maar een doorlooptijd van 3 tot 4 weken is reëler.
Heb je hem snel nodig? Bel ons dan, dan kijken we samen naar de mogelijkheden.
Ja, dat doen we heel vaak. Bij SKIPP hebben we een netwerk van honderden professionele native voice-overs die over de hele wereld verspreid zijn. Wij kunnen jouw video’s dan ook in 72 verschillende talen opleveren.
Dit kan dus met een voice-over, met ondertiteling of een combi van beide.
De meeste productievideo’s worden gebruikt in online campagnes. Onze marketingexperts adviseren je om de video te maken met een lengte van maximaal 40 seconden met daarbij een variant van 15 seconden.
Zit je in een andere fase van de customer journey en wil je de kijker meer informeren of gedetailleerde informatie geven? Dan mag de productvideo gerust 120 seconden duren.
Wil je eens vrijblijvend sparren met een van onze marketeers, bel ons dan!
Bij SKIPP hebben we al meer dan 2500 succesvolle producties opgeleverd. Wij werken van strategie & concept naar creatie. Dat zorgt ervoor dat we geen 12 in een dozijn videos maken maar elke video zijn eigen unieke eigenschappen heeft die aansluiten bij jullie doelstellingen en positionering. Daarom is onze kick-off essentieel en komen we dus niet zomaar even leuke beelden schieten.
Een vaak gestelde vraag die makkelijk te beantwoorden is zolang we maar genoeg informatie verzamelen. De prijs van een productvideo is afhankelijk van verschillende factoren. Gaan we gebruik maken van acteurs, een studio, meerdere draaidagen, schrijven wij het script, enz.
Die inschatting kunnen we goed maken als we elkaar gesproken hebben. Met een paar simpele vragen kunnen we al snel een indicatie geven.
Ga er vanuit dat onze productvideo’s beginnen vanaf 3.500-5.000 euro. En daar maken we echt al hele mooie video’s voor!
Bel ons even voor een vrijblijvende indicatie!
Een recruitmentvideo laten maken? Zo werken wij:
Laat je een recruitment video maken bij SKIPP dan levert je dat veel meer op dan alleen een video. We verdiepen ons uiteraard ook in je employer brand.
Voordat we voor je aan de slag gaan, willen we precies weten waar je bedrijf voor staat en wat belangrijke (secundaire) arbeidsvoorwaarden zijn, je doelstelling en waar ga je de video inzetten? Daarna sparren we samen over een strategie en concept waarna we een vertaalslag maken naar creatie. Zo ben jij verzekert van een goed scorende employer branding en recruitment video.
We betrekken je bij het hele proces, ook de opnames of totstandkoming van de video. Alleen zo komen we tot het beste resultaat.
Wil je het maximale uit je recruitment video halen? Laat onze marketing specialisten dan ook meedenken over een goed scorende recruitment campagne.
Our partners and friends
Mooie merken aan het woord:
-
Rose Mensink
Director EMEA Marketing / EnterpriseDB“On time delivery, messaging skills, great visual output, great collaboration, hands-on mentality, quick turnaround, that’s what the guys from SKIPP bring to our rapidly expanding global business.”
-
Danny de Gier
Head of Marketing Western Europe / Willis Towers Watson“Wat SKIPP kenmerkt is de wendbaarheid en het commitment om goed werk te leveren.
Snel acteren en reageren op onze wensen, dat zie je ook terug in de kwaliteit!”
-
Robert Keller
Global Managing Director / Transus EDI“Wat mij bijblijft is het gevoel dat er echt moeite gedaan werd om zich te verdiepen in onze business.
En dat de ideeën die vervolgens uitgeschreven werden, helemaal aansloten. Dat werkte heel duidelijk en leidde tot een echt goed eindproduct.”
Ik help je graag verder!
Leon Toeset
Strategy & Conceptontwikkeling
Don’t be shy, say hi!
Meer weten of gewoon
even sparren?
Of maak je liever een
vrijblijvende afspraak?